čtvrtek 5. března 2015

Praktikantka Terezka

V únoru v naší družině byla na dvoutýdenní praxi Tereza Dvouletá.

Poprosili jsme ji o krátké shrnutí její praxe. Toto nám napsala:


"Před čtrnácti dny jsem nastoupila do ŠD  v Buchlovicích jako praktikantka ze Střední pedagogické školy Kroměříž.
Do družiny jsem tak jako na každou praxi šla plná obav, ale byly zbytečné. V družině mě přivítaly milé paní vychovatelky a pan vychovatel a později také skvělé děti.
Z této praxe si odnáším spoustu úžasných zkušeností a zážitků s dětmi. Nejvíce se mi líbí, jak je družina moderně a hezky vybavená a hlavně velmi prostorná. Ne na každé škole mají děti možnost navštěvovat tak pěkně zařízenou družinu. Také přístup paní vychovatelek a pana vychovatele k dětem je úžasný.
Líbilo se mi, že jsem si mohla samostatně vyzkoušet spoustu přímé práce s dětmi, a tak jsem získala zkušenosti do budoucího povolání. Praxi jsem si tady opravdu užila."


My musíme říci, že byla velice šikovná, děti ocenily hlavně její nápady na tvoření a velmi je bavily činnosti, které si pro ně Terka připravila. Přejeme jí hodně úspěchů v další pedagogické práci! :-)
Přinášíme také pár fotek z této vydařené praxe.






















Žádné komentáře:

Okomentovat